Θέλει να γίνει ηγέτης ο Γκρέγκορι


"Πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω την εμπειρία μου και να ηγηθώ της προσπάθειας της ομάδας μου. Θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να προσαρμοστώ στη νέα μου ομάδα και να βρω το ρυθμό μου".
Αυτό δήλωσε με το που προσγειώθηκε, κουρασμένος αλλά κεφάτος, στη Θεσσαλονίκη, ο Κένι Γκρέγκορι. Ο Aμερικανός άσος, τον οποίο υποδέχθηκε ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, Μιχάλης Κυρίτσης, δήλωσε:
"Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Νέα ομάδα, νέα πόλη και νέα πρόσωπα. Εχω μάθει ορισμένα πράγματα για τον ΠΑΟΚ, ξέρω ότι είναι μία ομάδα με σπουδαία παράδοση, ενώ γνωρίζω και ορισμένους από τους παίκτες της ομάδας, όπως ο Τομάσεβιτς που έχει κάνει εδώ και πολλά χρόνια μία σπουδαία στην Ευρωλίγκα, αλλά και ο Ουέσον με τον οποίο ήμασταν αντίπαλοι στο γαλλικό πρωτάθλημα".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις