Ξεκαρδιστικοί διάλογοι των εμπλεκόμενων στα στημένα παιχνίδια

Πολύ γέλιο βγάζουν οι τηλεφωνικές επικοινωνίες μεταξύ των εμπλεκόμενων στα στημένα παιχνίδια. Σε έναν από αυτούς ακούγεται γνωστός παράγοντας να συνομιλεί με μπασκετμπολίστα. Διαβάστε: >>>

 

Μ: Λοιπόν, Γιάννη, ένα θα σου πω, αγόρι μου, ξέχασε ό,τι έχει γίνει στο προηγούμενο ματς, ξέχασε αν σε έχει στεναχωρήσει κανένας προπονητής και τέτοια. Παίξε για πάρτη σου σήμερα. Μ' ακούς;

Γ: Σας ακούω, κύριε Μάκη.

Μ: Παίξε για σένα, αγόρι μου, παίξε για πάρτη σου. Μη σκέφτεσαι το προηγούμενο ματς.

Γ: Ναι, ναι έτσι είναι, έχω και το γιατί προχθές δεν πήρα τη βιταμίνη γιατί μου 'χε μείνει λίγο και θα την πάρω σήμερα. Εχω σχεδόν το μισό πάνω από το φακελάκι.

Μ: Παίξε για σένα, αγόρι μου, μη παίζεις για κανένανε. Χωρίς κανένα άγχος και μη σκέφτεσαι τίποτα.

Γ: Τι γράφανε οι εφημερίδες, τι γράφανε, γιατί δεν διάβασα;

Μ: Τίποτα, τι να γράψουν οι εφημερίδες; Γράψ' τους στα αρχ σου. Δείξε σήμερα τα αρχ σου και να τους τελειώνεις επί τόπου.

Γ: Θα παίξω καλά, ναι.

Μ: Πάρ' το πάνω σου το ματς σήμερα, εντάξει;

Γ: Εγινε, κύριε Μάκη.

Μ: Καλή επιτυχία, Γιάνναρε.

Φυσικά από τον παραπάνω διάλογο δε βγαίνει κανένα συμπέρασμα. Ίσως μόνον δύο: Ότι ο παίκτης έχει μέτριο φαρμακοποιό κι ο παράγοντας είναι… αθυρόστομος. Ας ελπίσουμε, για το καλό του ποδοσφαίρου, οι άλλες συνομιλίες να λένε περισσότερα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις