Τα βρήκαν Άρης-Ντελόρτε

Εξομαλύνονται οι σχέσεις του Αλεχάντρο Ντελόρτε με τον Αρη. Ο Αργεντίνος επιθετικός απολογήθηκε τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008 και διέψευσε κατηγορηματικά ότι μίλησε σε ΜΜΕ της πατρίδας του, ιδιαίτερα δε στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Όταν, δε, ρωτήθηκε αν είναι διατεθειμένος να κινηθεί νομικά σε βάρος του δημοσιογράφου που δημοσίευσε ό,τι δημοσίευσε, απάντησε θετικά.
Να θυμίσουμε ότι, σε ιστοσελίδα της Αργεντινής, ο Ντελόρτε φερόταν να είχε πει οτι «τώρα παίζω βασικός στον Αρη, αν και δεν έχω κάποια φοβερή σχέση με τον προπονητή. Το βέβαιο είναι πως με έφερε στην ομάδα η διοίκηση και ο προπονητής ούτε που με γνώριζε. Παίζω περισσότερο αναγκαστικά παρά για κάποιον άλλο λόγο».
Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Αρης, ο Ντελόρτε δημοσίευσε την εξής ανακοίνωση:
«Θέλω να δηλώσω προς κάθε κατεύθυνση ότι ουδέποτε μίλησα σε οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης της Αργεντινής και οι δηλώσεις που μου αποδίδονται δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια και σε όσα αισθάνομαι για την ομάδα. Είναι πρόσφατες οι δηλώσεις μου άλλωστε σε επίσημο έντυπο της ΠΑΕ Αρης για την ικανοποίηση μου από την παραμονή μου στην Ελλάδα και την προσαρμογή μου στην ομάδα. Εχω πολύ καλές σχέσεις με όλους τους ποδοσφαιριστές και τον προπονητή μου και το τελευταίο που θα ήθελα θα ήταν να δημιουργηθεί άσχημη εντύπωση για μένα και πρόβλημα στην ομάδα. Αποδεικτικό των όσων λέω είναι η κατάθεση αγωγής από τους δικηγόρους μου εναντίον της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, αλλά και η πρόσφατη διπλή απόρριψη από πλευράς μου σε προτάσεις ομάδων της χώρας μου για να επιστρέψω».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις