Ξέρει που ήρθε ο Σαμουέλε

«Ο Ηρακλής είναι μία από τις πιο ιστορικές ομάδες στην Ελλάδα. Ξέρω καλά που ήρθα και πιστεύω ότι ο Ηρακλής θα βοηθήσει και εμένα πολύ στην καριέρα μου». Αυτό δήλωσε ο νέος παίκτης του Ηρακλή, Σαμουέλε Ντάλα Μπόνα, ο οποίος έφθασε, σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, δανεικός από τη Νάπολη.
«Υπάρχει συμφωνία μεταξύ του Ηρακλή και της Νάπολη. Μιλούσαμε με τον Ηρακλή εδώ και δέκα ημέρες. Το μόνο που απομένει είναι η τυπική συγκατάθεση της Νάπολι για το δανεισμό μου στον Ηρακλή».
Όταν ρωτήθηκε για το Νικουλάε Ντίκα και το Ματίας Λέκι, ο Ιταλός μέσος σχολίασε: «Γνωρίζω τον Ντίκα από τη θητεία του στην Κατάνια. Σίγουρα είναι μία θετικό για μένα το γεγονός ότι θα βρω εδώ παίκτες που αγωνίστηκαν στην Ιταλία. Θα με βοηθήσει και σε επίπεδο γνώσεων και σε επίπεδο προσαρμογής».
Όσον αφορά στον Μπέπε Σινιόρι, που θήτευσε στο παρελθόν στους «κυανόλευκους», ο Ντάλα Μπόνα σημείωσε: «Ξέρω ότι έχει περάσει από τον Ηρακλή, αλλά δεν έχω μιλήσει ποτέ μαζί του».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο επίπεδο της φυσικής του κατάστασης: «Θα επιστρέψω τη Δευτέρα για να ενσωματωθώ στην προετοιμασία. Έχω μεγάλη διαθεση να ξεκινήσω.
»Εκανα μία προετοιμασία την προηγούμενη εβδομάδα και με φιλικά παιχνίδια. Η φόρμα και η ετοιμότητά μου θα έρθουν με τον καιρό. Αυτό που μετράει, επαναλαμβάνω, είναι η μεγάλη διάθεσή μου».
Τέλος, ο Ντάλα Μπόνα μίλησε για τη νέα σελίδα στην καριέρα του: «Για εμένα είναι μία ακόμα εμπειρία, μετά από αυτές στην Ιταλία και στην Αγγλία. Το σίγουρο είναι ότι ανοίγει μία νέα σελίδα στην καριέρα μου, με τη συμμετοχή μου στο ελληνικό πρωτάθλημα και τον Ηρακλή».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις