Ο Μπόσνιακ στον Ηρακλή

Ο Ιβάν Μπόσνιακ εντάχθηκε και επίσημα στην οικογένεια του Ηρακλή. Ο Κροάτης επιθετικός ήρθε στη Θεσσαλονίκη το πρωί της Τετάρτης και αφού ολοκληρώθηκαν οι συζητήσεις με τους επιτελείς της ομάδας, έβαλε την υπογραφή του σε διετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Ο Μπόσνιακ αποκάλυψε μάλιστα και ταξίδι ανθρώπων του Ηρακλή στις Βρυξέλλες για να τον προσεγγίσουν. «Η πρώτη συζήτηση έγινε πριν από περίπου 4-5 μήνες. Οι άνθρωποι του Ηρακλή είχαν έρθει στις Βρυξέλλες και μου έδειξαν από τη πρώτη στιγμή πόσο πολύ με ήθελαν. Μου άρεσε ο τρόπος που προσπάθησαν να με προσεγγίσουν, όπως και το γεγονός ότι έδειξαν την έντονη επιθυμία τους για συνεργασία μαζί μου. Είναι αλήθεια ότι αυτό το γεγονός μου άρεσε πολύ», δήλωσε.
Αναφερόμενος στον ρόλο που θα έχει, ουσιαστικά αναφέρθηκε στην Ολεγκ Προτάσοφ. «Είμαι επιθετικός, αλλά ο ρόλος μου θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις του προπονητή. Δεν έχω μιλήσει με τον Ολεγκ Προτάσοφ. Από εκεί και πέρα, δεν μου αρέσει να μιλώ για τον εαυτό μου, είναι καλύτερο να αφήσουμε τον χρόνο να κυλήσει».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις