Ένας φεύγει, ένας έρχεται στον ΠΑΟΚ

Ευχάριστα νέα έκρυβε η σημερινή ημέρα για τον ΠΑΟΚ, καθώς επέστρεψε από τη Βραζιλία ο Λίνο και εμφανίζεται έτοιμος να αγωνιστεί για πρώτη φορά από τις 19 Σεπτεμβρίου. Ο αριστερός μπακ του «δικεφάλου» είχε προλάβει να αγωνιστεί μόλις ένα μισάωρο με τον Ολυμπιακό Βόλου, πριν υποστεί κάταγμα κόπωσης. Αφού ακολούθησε ιδικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλειψε για αρκετές ημέρες στην πατρίδα του, επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη και δήλωσε ...
έτοιμος ακόμα και να αγωνιστεί με τη Ντιναμό.
«Νιώθω πάρα πολύ καλά. Έχω προπονηθεί πάρα πολύ. Έχω ολοκληρώσει την αποκατάστασή μου. Ειδικά τις τελευταίες πέντε ημέρες έχω προπονηθεί πάρα πολύ καλά. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ θα κρίνουν την κατάστασή μου. Εγώ θέλω να βοηθήσω όσο πιο σύντομα γίνεται. Στη Βραζιλία έκανα πάρα πολύ καλή δουλειά, γιατί ήθελα να επιστρέψω όσο πιο γρήγορα γινόταν», δήλωσε.
Παρόλα αυτά, τα δυσάρεστα ήρθα από τον Ζουέλα, ο οποίος διαγνώσθηκε με θλάση πρώτου βαθμού στον αριστερό δικέφαλο. Με απλά λόγια, ο Ανγκολέζος αμυντικός θα χάσει το κρίσιμο ματς με τους Κροάτες για την τελευταία αγωνιστική των ομίλων του Europa League ενώ η επιστροφή του στην αγωνιστική δράση πρέπει να υπολογίζεται για μετά τις γιορτές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις